Upphandlingar

Här kan du se aktuella upphandlingar.

Kommunerna i Hälsingland samverkar kring upphandling och inköp - därför visas upphandlingar för samtliga hälsingekommuner (Bollnäs, Hudiksvall, Ljusdal, Nordanstig, Ovanåker och Söderhamn).

Upphandlingar som är avslutade finns i vår annonsportal Kommers Annons. De dokument som publiceras är ”Tilldelningsbesked” och ”Kvalificering och utvärdering”.

Till annonsportalenlänk till annan webbplats
För att kunna logga in måste du först skapa ett konto.

Vill du ha tillgång till andra dokument i en avslutad upphandling?
Vänd dig till Inköpssamordnare Marie Emilsson:
marie.emilsson@soderhamn.se
Tel 0270-750 00 (Kundtjänst)

Skriv ut
Senast uppdaterad: 15 januari 2020

Kundtjänst

Kundtjänst svarar på samtal till 0270 - 750 00.
Vi tar emot besök på Faxholmsgatan 3.

Hos kundtjänst finns en dator som du kan använda för att göra korta ärenden: söka information, fylla i kommunens formulär, använda våra e-tjänster och lämna eller rösta på e-förslag.

Kontakt Söderhamns kommun

Kundtjänst och telefonväxel
Telefon: 0270-750 00
E-post: kundtjanst@soderhamn.se

Postadress:
Söderhamns kommun
826 80 Söderhamn